الثلاثاء، 20 مايو 2008

رسايل للحبايــــــــــب (تموت من الضحك)

السلااااااااااااااااام على أهل الخير أمة محمد عليه الصلاة و السلام
رسائل جوال رسائل موبيل ماسدجات رسائل موبيل مضحكة نكت مصرية مضحكة جدا
أحلي رسائل فكاهية ومضحكة جدا و رمانسية
حبك بطحني عالحشيش ... ومن غيرك مأقدرش أعيش ... أحناجوز جزم وفردة وحدةم تمشيش
__________________
قطعني حتة حتة وأرميني لأي قطة ... أنا كنت بأحب واحددلوقتي بأحبستة ..
__________________
حبيبي قالي بحبك قلتله أتنيل ... دا الحب في القلب مشفي التليفون يامنيل
__________________
أنا وأنت شجرة توت ... أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت واللي يفرقنا يارب يموت
__________________
اللي بأحبهم أتنين ... الأول أنت ... أيه بتدور علىأيه ؟؟ ... التاني برضه أنت
__________________
الهس بس هس ... هوا لازم يحس ... هوا عمال بيتخن أنا عمال أخس
__________________
ياللي وريت الفؤاد أيام أليمة ... أنت والفؤاد ....عالجزمة القديمة
__________________
الحب في قلبي زي الكوسة ... وأن كان حبيبك جنبك قولههات بوسة
__________________
يامساء الخير والتجلي ... حسب التوقيت المحلي
__________________
الرسالة دي ليك .... على الله يطمر فيك ... وتجيبالفلوس اللي عليك يامعفن
........
واحد قاعد جنب ملكة جمال العالم وقالتله بوسني قالها لا عربي
........................
في واحد بخـيل أولاده نجحوا في الإختبارات جاب لهم كوره
... وقال لهم لو نجحتم السنة الجاية حنفخها لكم
.........................
محشش طلع له جني بالليلومو حافظ شي من القرانقاله : طلع البدر علينا
===========
جرحنى بلقمة ناشفة و العيش عندك طرىتقلان عليا ليه ارحمنى يا مفترى
طلعت فوق السطوح هز الهوا كمىكل العيال اتجوزوا وانا لسة جمب امى
أكبر مكتبة رسائل حب مضحكة على الرابط
و البقية هنــــــــا

0 التعليقات: